Denna mycket trevliga helg.

Fredag 5/12: Slutade jobbet vid 14. Gick till mina kusiner
för att klippa de ju. (har redan skrivit de)

 
(Tilda ville posa lite framför kameran. Fick inga bra kort på Emelie)

Och så va de innebandy vid 19.30. Mötte Carro och jag
kommer ihåg hur hungrig jag va innan matchen så vi gick
tidigare (trodde ju jag). Så vi kunde köpa mat PLUS
se på introt. Men neej då, blev inget intro denna gång.
Västervik vann med 9-7. Vilken match säger jag bara!!

 

Mitt i matchen frågar Carro mig om jag ville dricka lite
vin med henne.. "Ja men visst, varför inte".
Så när matchen va slut, sa Perra att vi fick komma till han
om vi ville. Så vi gick skilda håll jag och Carro. Hem och
duscha. Ta på sig kläder och sen hem till Carro.
Sen begav vi oss till Per, där stämningen va på topp.

Där också hela kvällen va topp . Tills de dystra på Palladium
hände. Hatar vakterna där. Eller inte alla kanske. Men de
förstår sig inte på hur det är att vara vakt i en liten stad. Sinnes.
Do your job för fan. Ni är inte i Kalmar eller Stockholm liksom.

well well. Niklas va på Ljungheden på nått grejs så han
va inte hemma när jag kom hem. Jag gjorde mig lite
makaroner komr jag ihåg :P Så rätt vare va så kom Niklas hem.
De va mysigt! Behövde han i den stunden alltså.. mer än nånsin.
De va för mkt som hände på en o samma gång. Så man tog
in allt och helt plötsligt så va han bara borta.. Tror jag blev lite
chockad också. Eftersom jag såg allt där ute. Men men, det är
längesen de hände och de går inte att vrida tillbaka klockan.
Om de så gick så hade jag gjort det.

Lördag 6/12: Kl 13.30 mötte jag upp Becca & Josse och Josses
pojkvän. Så åkte vi till Oskarshamn för att jobba "arslet av oss" :P
Haha. De va de roligaste på länge. Att stå i driven. Som jag skrev
i lördagsnatt så behöver inte skriva så mkt om lördagen :)


Söndag 7/12: Efter att ha somnat runt kl 5 lördagnatten, så vakna
 jag inte förrän det ringde på dörren, runt 11. Niklas
åkte till valdemarsvik för att hälsa grattis till sin mormor.

Jag somnade om efter att Niklas kom in och sa hejdå.
Vaknade igen när Frida ringt ett X antal gånger till mig.
Och då va klockan 20, kvart i 2 :P Jag höll på o dö när jag
såg va klockan va. Så länge har jag väl aldrig sovit
förrut. Men sinnes va trött jag va. Jag kände mig nästan lite
bakfull? Sådär trött som man är dagen efter liksom. Usch blä.

Jag mötte Frida & Bella, Sofie, Camill &  Engla vid Åhmans
för att sedan traska ner till stan för en fika :)
Mycket trevligt må jag säga! De va så söta de små liven.

Efter fikan gick Frida och Bellan hem, Camill Sofie &
Busungen Engla följde med mig hem för Niklas ville träffa
de också :) Så vi gick hem, och de blev baraaa massa bus :)
Kissen allså.. haha, den va hon såå tokig i. Kröp väl 100km/tim
för hon skulle hinna ifatt kissen typ =D Verkligen kul o se.
Jäkla sötunge!

Sen ett tag efteråt så kom Lisa & Erik med barnen.
Så de va fullt hus hemma vid den tidpunkten. Felicia va ju äldst.
De va lite konstigt o se att de fanns en tjej som va yngre än henne.
Eftersom man är så van vid att hon brukar vara yngst :) Så hade
vi ju bebisen. Som Engla pussade på. Haha.
Ja, de är så himla söta när de är sådär små. Vilken energi de har!
Det är så härligt o se.

Sedan begav sig Familjen S/B. Då gick jag och Lisa till Willys och
handlade lite mat. Niklas och Erik satt kvar här hemma med barnen.

Kom hem vid kvart över 8, började laga maten.
De blev såå himla gott alltså. Lagade sån mat sommamma lagade
hemma på Jessicas 20årsdag. Typ en Tacostårta kanske man kan
kalla de. Jättegott iaf. =) Sen blev de massa mys framför tvn med godis.
Och mera bus blev de förståss. Sen helt plötsligt va kl 23.35.. Och jag
trodde inte mina ögon, så kollade på klockan igen. Och visst fasen
stämde de att klockan va såå mkt. De va ju bara för Lisa och Erik
att ta med sig barnen och åka hem..

 
Tack allesammans för en mycket trevlig helg!! :)

Lite bilder från i helgen, börjar från fredagen och så tills söndagen.






LÖRDAG. Becca i bilen till Ohamn.




  


Kommentarer
Postat av: Denna Sanna Kvinna

Söt du är :D haha fint kort på mig men så går det när jag alltid ska göra fula miner. Vi får hitta på något innan vi åker hem. Var det imorn du var ledig kram

2008-12-08 @ 17:07:31
URL: http://sofieb.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kändis-Becca!!

2008-12-17 @ 21:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0