Thats the way it is.

Andreas kom och hämtade oss efter att jag skrev inlägget, så begav vi oss till Rusta där jag köpte mig ett Klippset. 2 saxar och 1 kam, i love. Och såna där som man klistrar på julklapparna som man ser vem paketet är ifrån. (kommer inte ihåg vad det heter :P) Sen åkte vi vidare till Lager 157, där jag såg värsta söta skjortan. Och en svart slips, blev lite tveksam till om det skulle passa mina svarta byxor och min kavajväst så köpte det aldrig. Men frågan är om det skulle vara fint ihop? Får ta på mig de kläderna och gå o testa skjortan tillsammans me de ;) Enda sättet på att få svar ju! Så när vi skulle gå ut såg jag ett jättesött armband och halsband i samma set, och de fick jag av Niklas ;) De var verkligen jättesöta.  Har tagit lite kort på arm och halsbandet, och självklart på klippsetet också ;) Haha


armbandet och halsbandet. Värsta söta ju?


Detta är min lilla klippväska. 2 saxar, en kam, 4 "sätta-upp-håret" och en väska.
Visst är jag ett geni ;) Niklas bara skrattade åt mig förrut när han såg vad jag hittat på.


Höll på att glömma, men såg att jag tagit kort :P Jag har tvättat alla mina borstar idag. Och jag säger bara "OH MY GOD". Det var bland det äckligaste jag gjort i hela mitt liv, tror jag. Sinnes vad skitiga de var.. eller rättare sagt.. Vad mycket smink det satt i de. Usch, blää. Så från och med nu ska jag tvätta mina borstar  åtminstone var annan eller var tredje månad. Vet inte riktigt vad de säger man ska tvätta de.. men jag kör på det tror jag. Får hoppas jag kan hålla de :) Ska lägga ut lite kort på mina fina borstar. Jag hade en hel del.. Och det värsta är ju att jag använder allihopa! Haha :P


Mina "tjocka" borstar.


Och mina "smala" borstar.

Jag har också glömt berätta för er om att häromveckan fick jag en ny jacka av min kära mor. Som en "tidig-julklapp". Och jag verkligen älskar den. Och när jag tog ur jackan ur påsen ja vad hittar jag inte då. En eyeliner från FACE med värsta smala borsten till. Fatta ingenting då, om hur man skulle göra. Men nu, jag tror inte jag använder nått annat än den. Jag verkligen älskar den. Man kan göra sitt streck hur tjockt/smalt man vill. Den är super!!!


Sminket. Eller rättare sagt, eyelinern från FACE Stockholm.

 
Och min nya jacka. Jag verkligen älskar den. TACK IGEN MAMMA!!

Det var allt för mig just nu. Får se om jag kommer att skriva något mer ikväll annars får ni ha en så bra fredagkväll som möjligt så hörs vi imorgon! /Kram Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0