Kvällen går mot sitt slut..

Och snart är det dags att ta sig ett lut.

Det har varit en rogivande kväll, med tacos och film. Filmen får 8 Lindar av 10 möjliga. Grabbarna påstår att de inte tyckte den var bra men jag tror nog de gjorde det endå. De sa säkert bara så för det var en "tjejfilm" :P Så det så. Så ni tjejer som älskar high school och komedi filmer, då är "Picture this" något för er. :)

Jag tog tempen för ungefär en och en halvtimme sen, och då hade jag 38.4 grader. Och min vanliga temp ligger på högst 37.5. Så lite feber har jag fortf. Det tycker jag inte om. Måste se till att bli frisk till åtminstone imorgon eftermiddag då jag ska till jobbet. Och om inte annat, så är det ju nyårafton om 2  dagar. Sinnes!

Ska gå och ta mig en dusch, känns som att jag svettats hela dagen. Så kan vara skönt med en dusch innan jag går och kryper ner i sängen. Ha de så bra, mina vänner. NATTI :) / pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0