Kom precis hem..

från stan. Har handlat lite julklappar, och äntligen är vi klara. Dock har jag Niklas jag måste köpa något till. Det är det enda. Och dock den svåraste att köpa till, konstigt nog. Vandrat runt på stan med Lisa, hennes bror och de små knåttarna från 12 tiden till ungefär kl 2. Sen mötte jag upp Niklas och då forsatte våran vandring kring stadens gator för att inhandla dessa julklappar som vi nuläget är klara med. :) (Wee) Jag va så himla hungrig så efter kl 3 nångång gick vi till Morella tog en kaffe och mackor och så kom Niklas chef Andreas förbi så vi åkte vidare till Nordiska där vi hittade värsta söta tavlan, som vi bara inte kunde låta bli att köpa. Har precis satt upp den och den hänger så fint jämte de 2 stora fönstrena i vardagsrummet. Kan inte låta bli att slänga iväg mina blickar mot den underbart fina tavlan. Ett mycket bra köp! Och dock 30% på den ;) I like.

Nu är Andreas iväg och klipper sig. Han skulle komma förbi när han var klar så ska vi åka ut till Lager 157. Spännande spännande!

CYA LATER DUDES!


Alla paketen.


Ser kanske lite fjuttigt ut på bilden? Men jag tyckte den va ursöt där mellan fönstren.


Tavlan i närbild (typ) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0