Idolfinal + Vin med tjejerna + utgång



Han är värdig vinnare tycker jag. Den killen är helt otrolig. Vad han kan sjunga!

Nu till lite mer roligare grejer då då. Vi drack lite vin och kollade på
Idolfinalen sjävklart. Men sen så gick vi ju ut. OCH jag har tagit en
hel del kort. Och jag vråler ut ^ . Vilka flumkort de fanns på kameran.
Fick ta bort en del, som va "halva", ett huve där och en näsa där liksom.
Men en del blev riktigt bra :D haha.



 

 

 

 

 

  

Tack för denna roliga kväll flickor.
Nu blir det mat för min del, sen gå och jobba vid 15 till 22.30.
Ha en bra lördag. CYAAA DUUUDES.

Kommentarer
Postat av: Molly

SNYGGA brills som fan! Jag vill också ha såna :)

2008-12-13 @ 13:42:23
URL: http://molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0