Jag hinner nog..

skriva ett inlägg lite snabbt. Kom precis hem från
jobbet. Varit en trevlig dag kan man väl säga :)

Pratade nyss med Sofie. Ska bara ta mig en dusch
sen ska jag ner till stan och möta den söta Familjen
CSE..  Sen ska Niklas höra av sig när han slutat jobbet.
Så får vi se om de blir en fika eller 2 :D

Slänger iväg ett inlägg ikväll sen. And guess
what.. Jag ska ta me mig min kamera när jag
går sen.. Wee. Hatar de där skitkorten man tar
med den fruktansvärda mobilkameran :P

Juste, duscha vare jag skulle göra. Ha en bra tisdag!
CYAA DUDES!

Kommentarer
Postat av: Molly

Jag vet inte vad som är felet faktiskt. Spyr bara och mår illa så fort jag äter :/ (Det kommer inte från andra hållet om man säger så) Så jag får låta bli att äta :S



Jao, behöver snö någonstans :P Om det inte kommer utanför så får det snöa i datorn istället :)

2008-12-09 @ 18:17:59
URL: http://molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0