Gott nytt år, gott folk!



Det här inlägget kommer bli det sista jag skriver detta år, pga att min kära mor kommer och hämtar mig och Niklas rätt skapligt imorgon. Så hinner nog inte hinna me något inlägg imorgon tyvärr. I värsta fall får jag mobilblogga haha. ;) Natten innan det Nya året ska firas in. Vad konstigt det känns. Känns inte riktigt verkligt. Men det är som med allting. Julafton osv.. Finns ju ingen snö, och så är det inte så jättekallt ute .. så man tappar väl smaken för det? Eller så är det kanske för jag fortf. är sjuk? Har inte mått bra alls idag. Dock var det tur jag bytte pass med Elin. Så jobbade mellan 11-15 istället för 15-22.30. Jag vågade inte chansa och det gjorde jag bra! För när jag kom hem, så mådde jag så illa. Magen den värkte. Så tog mig en power-nap i soffan efter att ha sett lite på One tree hill. Det var inte fel för fem öre. I really like :)

Nu har jag snart druckit upp en hel liter blåbärssoppa. Har hört att det ska vara bra för magen.. för jag ska bara bli frisk och kry tills imorgon. Wee, Lisa :) Vad roligt vi ska ha imorgon gumman. Saknat dessa tider med dig.  (om man nu kan säga så)  :D . Mamma, Emma och Jessica var förbi en sväng förut. Jessica flyttade idag, så får önska henne lycka till. Stackare. Hon har inget internet där hemma. Nu ikväll så har Niklas lagat lite mat. Jag vlle så gärna äta det, men jag mådde så himla illa så kunde verkligen äta maten. Oh. Det är så störigt. Varför ska du laga så himla god mat när jag inte kan äta det!!! ;) puss. Sen har vi precis kollat på 3 eller var det 4 avsnitt av Prison Break. Oh fy ända in i hönshuset va bra det är! Spännande in i minsta detalj. Nu ska jag gå och ta mig en tablett så jag kan sova inatt. Sen är det Natti natti, Linda. Hoppas ni får en underbart härlig nyårsafton! Och gott nytt år på er. / Nyårskramar Linda.

Kommentarer
Postat av: Molly

Åh, tack så mycket :) Ja, det brukar ju vara rätt svårt att få tag i folk vid 12-slaget. Hoppas att vi ses eller i alla fall hörs imorgon :)



Gott Nytt År sötnos!

2008-12-31 @ 00:30:00
URL: http://molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0