Fredag 19 december.

Den dagen då alla barn går på jullov, den dagen då folk får lön.. folk som inte jobbar på donken :P Nej vars. Niklas får lön och det är bra. Får låna pengar av han tills jag får lönen :) Så det löser vi. Måste handla färdigt våra julklappar idag. Eller färdigt? Har inte ens börjat. PANIK, lol.

Ska ner och träffa Lisa & the babys och hennes bror Kalle som går en sväng på stan för att de ytterligare ska köpa julklappar. Så jag kan passa på tills Niklas ringer och kolla läget på stan så länge. Det blir perfekt !!

Vaknade av att Lisa ringde mig, det kändes lite läskigt om jag ska vara ärlig. Först och främst drömde jag om att det snöade ute så va tvungen att fråga Lisa om det snöade och hon svarade i stil med "eller så regnar det". Vad dystert. Det ska inte regna en dag som denna..Det förstör allt! Det ska vara julstämning med lite snö som faller ner från himlen. Haha, jag tillochmed drömmer om snö, hur sjuk får man bli! Men hur mysig blir julen utan snö då? Inte ett dugg.
Och för det andra trodde jag att jag ställt klockan på 9:15. För att ajg skulle vara klar till kl 10.
Eller hur.  Eller så ringer LIsa och väcker mig så jag blir helt weard. Men de gör inget, det går ju över med tiden liksom ;) Och så sitter jag och lyssnar på en av världens bästa låt - "T.I ft. Rihanna - Live your life". Den går på repeat i winampen tillsammans med "Akon - Right now"

Nej nu ska jag gå och göra mig iordning så de inte behöver vänta på mig så länge. Men ha en bra fredag. Och lycka till med eran julklappshandling :) Vi hörs efter stan! /Kram Linda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0