Fixar o donar.

Har precis tagit mig en dusch.. har pratat med Sarita
för en stund sen vi ska ner och ta en fika..
Måste sminka mig bara. Ta me mig arbetskläderna.
Börjar ju jobba kl 14 idag istället för 16 :)
De blir nog en rolig dag ska ni allt se.

Undrar om nya Gossip kommit idag?
Oth är det iaf säsongsuppehåll en månad.
Men de klarar man sig utan nu.
Niklas och jag SKA börja kolla på 2 nya serier.
"Dirty Sexy Money" och på "90210". Tror de är
jääkla bra serier. Jag fastade för Beverly Hills
redan som liten. Får hoppas att den "nya" nu
är lite som den gamla. =)
Vi har ett par avsnitt kvar av Entourage.DAMN va jag
älskar den serien. Helt sjukt så jäkla bra.
Är de nån av er mina läsare som kollar på någon bra serie?

Molly, jag kan inte gå in på din blogg? =/ Det står:
"FORBIDDEN. You don't have permission to
access / on this server". Bannad som på mIRC när
man va liten? haha. Aja. Hoppas du läser detta Molly.
Jag slutar vid 21 ikväll och börjar inte förrän 14 imorgon.
Så vi kanske kan prata om bloggen ikväll? Tänkte som sagt
gå in på din blogg och svara dig men de går ju för tusan inte.
Haha, så jag fick svara i mitt blogginlägg. Och bara hoppas
att du kan se det hehe.

Nehe om man ska gå o göra sig klar så att Sarita
slipper vänta på mig hehe.

Ha en bra onsdag mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag kollar på Dirty Sexy Money, det är jättebra!(:

Lite svårt att hänga med ibland, familjen Darling är så himla svår att hålla reda på haha.

Men jag rekomenderar det! :D

2008-12-03 @ 12:09:50
URL: http://josefiiinj.blogg.se/
Postat av: Molly

Jo jag vet att min blogg inte fungerar. Det har blivit något fel med webbservern jag använder så de stängde ned min blogg i förmiddags, hoppas att det ska vara fixat tills ikväll eller imorgon. Suck..



Jag är hemma och online på msn ikväll, det är bara att skriva när du loggar in :D

2008-12-03 @ 15:36:13
URL: http://molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0