Gratis linser!



www.fargadelinser.com har ett kanon erbjudande nu.
Ett erbjudande om gratis linser om du skriver in det på din blogg.
Hur enkelt som helst ju!

Jag har aldrig testat att använda linser pga att jag tycker det var
för dyrt för mig. Eftersom jag inte vet hur det blir på just mina ögon.
Och så har jag alltid drömt om att ha bruna ögon tillsammans
med min bruna hårfärg. Tycker det är så fint med det tillsammans.
Så därför tycker jag att detta är det perfekta moment som jag kan
testa använda dess produkt. Kanske fastnar för det och sedan
tycker att det är värt priset. Vill du också ha ett par gratis linser?

Gå in på hemsidan och läs mer om information.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Jobbigt att jag beställde därifrån för två veckor sen då :( testa bruna, Det blir nog skitfint på dig.

2008-12-15 @ 23:28:32
URL: http://mychelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0