Cold winter .

Den kalla vintern är påväg, jag känner det
i luften. Uscha va kallt det är ute. De går ju
knappt stå ute på balkongen. Nahe de kanske
är dags för mig att sluta röka nu då. =P

Skickat lite sms med Sarita nu på morgonen.
Hon skulle höra av sig efter hon har tränat.
Själv så känner jag inte alls för de. Så för väl
ta tag i träningen igen efter helgen.
Har jobb hela veckan (dygnet runt känns de som).
Så måste känna lite woo innan.

Ska träffa Frida på en fika innan jag ska jobba vid
kl 14. Kan va kul, känns inte som man varit en så
snäll vän till henne nu de senaste veckan? eller
de kanske är veckorna. BUUU på mig.
Så ska försöka göra henne glad igen, lille Fridisen. hehe.

Nu ska jag gå och ta mig en dusch, So long readers. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0