You leave me breathless.

Helgen är över och en ny vecka vi går in i.
Helgen bestod mestadels av fest fest och åter fest.
Fyllde år i fredags, miss big girl nu ;) så blev partajj.
( Club 9, Torino, Club9 och Morella.) Haha.
Och i lördags skulle jag ha jobbat 11.30 - 21, men blev
visst dubbelbokat elr nått.. vetehunda. Sluta me att jag
fick gå hem och sova några timmar och börja kl 16 istället.
Det behövdes, vill jag lova er! Så som jag mådde vid 11 ..
oj oj oj säger jag bara. Men men, de gick bra på jobbet.
Fick sluta tidigare också för den delen. Och utgång blev
det ytterligare efter några timmar. Fabbe kom hem till mig,
så runt 22 tiden (i know its late :P)  så begav vi oss ner till
club 9. Träffa lite nytt folk, massa kuligt! Hade trevlgit både
fredag och lördagen.. men jag har nog aldrig mått så dåligt
en söndagmorgon/middag/kväll :P sinnes alltså. Sen så fyllde
ju mitt Hjärtegull år också. Happy Birthday love. Han har tyvärr
inte mått så vidare bra i helgen. Lilla sjuklingen. PUUUUUWS!

Nu är det slut på de roliga. Sommaren är över.
Vi går mot mörkare tider. Hur dystert det än låter, så är det sant.

Så på torsdag natt åker vi upp till Arlanda, för kl 7 på fredag morgon
säger vi BYE BYE SWEDEN AND HELLO SPAIN!
Tror jag behöver den där 'riktiga' värmen. Har ju inte varit någon
"varm sommar" här direkt. Jag längtar efter värmen. i like, i like.
Man känner sig så mkt gladare på sommaren än när den dystra
hösten/vintern kommer. Depp depp åter depp.
Idag har jag jobbat, träffa Sarita en sväng. Vi tog en promenix förbi
TreT. Jag solade lite. (Jag tror ju på de där man brukar säga
" att om man solar lite innan man åker utomlands, så bränner man
sig förhoppningsvis inte lika mkt" eller nått liknande.)

Får väl åtminstone hoppas att jag inte bränner upp mig HELT.
Det vore ju inte woooligt. Well well, snart dags för skönhetssömn.
Upp tidigt imorgon. Sola, träffa mina lovely friends Lisa, Felicia & Sarita :D
Umgås och ha mys med de, heeela dagen hoppas jag på.

Puss på er, godnatt. /Linda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0