Tiden den går fort..

När man har som roligast ;)

Öland var verkligen toppen. Det kändes som att vara utomlands.
Böda Sand, oj oj .. vilket ställe. Vilken plats. Vilken sand. :D
I loved it. Dit vill jag verkligen åka tillbaka till. DOCK är solkräm
ett måste. Jag brände sönder mig över hela kroppen. Så häromdan
kunde jag knappt gå ens. Aj aj :S De håller på o läka nu. Skönt det!

Igår var det jobb som gällde. Men kände mig inte så värst bra, så
jag gick hem. Behöver nog bara vila.. Så är detta över snart.
Solsting kanske det är, månne... :S Sinnes, gaaaa!

Måste också tillägga att Västerviks Speedway hänger med lite nu.
Om vi inte vunnit i tisdags vet i fasen vad jag hade gjort.
Jag va på väg till Öland och satt och skickade sms till Jakob.
Ett för varje heat. Oj oj. Höll på o hoppa upp i taket när vi vann!!! :D
Yes yes yes, äntligen säger jag bara!

Nu är klockan 11 och här är ekot.

/ you know you love me, xoxo Linda. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0