Hold on.

I sing now for all of you with no one to hold on to.
For all the broken hearts out there, waiting for someone to be near.

Tisdag tisdag tisdag tisdag.
Regnet faller sakta men säkert över Västervik.
Jag tror de kommer bli en SÅÅ spännande match.
Ohh, pirr i hela benen haha :D i like.
HEJA VÄSTERVIK!

Nyss hemkommen från jobbet. Sinnes vad jag är trött.
Somnade runt 3 inatt. Och vid 7 när klockan pep då
var de bara o gå upp. Gissa om jag va trött.. OJJ :P
När jag väl kommer till jobbet så va de huuuur lugnt som
helst. Becka hade redan fixat golvet. Jahåå. De va snällt! :D
Vi fixade o styrde med lite annat :) En toppendag med olika
arbetsuppgifter är de bäste.

Dagen gick fort och jag är som sagt nyss hemkommen.
Försöker få med min kära pojkvän på speedwayen ikväll.
Att tjata ihjäl mig på honom är Inte de lättaste, ska ni veta.
Haha, han är en sån kille som inte är så intresserad av
Västerviks speedway :p .. han gillar mer grand prix ;) well well.

Ser fram emot den här matchen mellan Västervik och Dackarna.
Ett lag jag håller kärt och ett lag jag hm..  nu kommer jag inte på
något ord för de. Men men, min kusins pappa är lagledare i
Dackarna. Så. Det säger väl allt. ;D Varför jag tycker detta ska bli
en såå späännande match! ;D

Måste ta och vila lite innan jag avlider av gäsphet :P
CYA ON THE TRACK! / Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0